29 Nisan 2019 Pazartesi

Markazen Saç Bakım Yağı

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba. 
Bir süredir yoğunluktan buralara uğrayamadım, ama instagramda oldukca aktiftim sıkı takipcilerim bilir. :)

Geçen hafta; sevgili @lerzankrbyr'ın #lerzankaradanli23nisan5yasinda etkinliğine davetliydim. O kadar güzel ağırladı ki bizi, çok keyifli zaman geçirdik. Ayrıca o kadar güzel markalar vardı ki, kullandıkça instagramda sizinle paylaşır durumda olacağım. 

Amaaa bugün konumuz saç bakım yağı, bilenler bilir benim en sevdiğim konudur kendisi. 
Markazen markası #lerzankaradanli23nisan5yasinda etkinliğinin sponsorları arasındaydı. Sanırım markalar arasında ilgimi en çok çeken üründü. Konu saç olunca yıllardır kullanmadığım ürün, kullanmadığım marka, yağ kalmadığı için artık ne saça iyi gelir ne iyi gelmez bu konuda uzman oldum bence. :) Markazen'in bu besleyici bakım yağının içerisinde saça iyi gelen tüm yağlar mevcut.  



Ürünün içeriğindeki yağ'lar şöyle; 

  • Çörek Otu Yağı
  • Zeytin Yağı
  • Susam Yağı
  • Jojoba Yağı
  • Ceviz Yağı
  • Badem Yağı
  • Defne Yağı
  • Buğday Yağı
  • Ayçiçek Yağı
  • Isırgan Yağı
  • Lavanta Yağı
  • Argan Yağı
  • Ylang Ylang Yağı
  • Çam Terebentin 
  • Hindistan Cevizi Yağı 
  • Macadamia Yağı
İçerisinde bulundurduğu 16 bitkisel yağ ve E vitamini sayesinde saçınızın daha sağlıklı olmasını, eskisinden daha canlı görünmesini sağlıyor. Bununla birlikte saçın uzamasını %50 hızlandırıyor diyebilirim.



Ürün Kullanımı ise şöyle;
Islak yada kuru saç ve derinize masaj yaparak uygulamak yeterli.

Tek tek yağları alıp karıştırmak hem zaman kaybı hem de maliyetli biliyorsunuz ki. Bu kadar yağın bir arada olduğu bir ürün bulmuşken asla kaçırmayın derim. Kendisi artık benim favorim, bittikçe alacağım.


5 yorum:

  1. kesinlikle çok etkili. Ben de çok severek kullanıyor ve güvenle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Saçda ne kadar durucak durulama gerektiriyormu

    YanıtlaSil
  3. 1 saat kadar bekletip durulama yapacaksınız

    YanıtlaSil
  4. Merhaba iyi akşamlar ben bu yağı nasıl alabilirim çünkü ben kosovadan prizrenden yazıyorum bana nasıl ulaştırabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Peki haftada kaç defa uygulanmalıdır

    YanıtlaSil

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba. İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yap...