30 Nisan 2019 Salı

HC Pigment Control Cilt Aydınlatıcı Kremi

Hello güzellerim, bugün süper bir krem yazısıyla geldim. 

HC markasının daha önce el kremini ve makyaj temizleme suyunu kullanmıştım, hatta ne kadar memnun kaldığımı sizlerle gerek instagram olsun gerek blogtan olsun paylaşmıştım. En çok hoşuma gidense, marka hakkında kullanan herkesten olumlu geri dönüşler almaktı.
#lerzankaradanli23nisan5yasinda etkinliğinin sponsorları arasında olan HC markası bu sefer leke karşıtı aydınlatıcı krem’le yanımızdaydı. En merak ettiğim ürünler arasındaydı kendisi. Elime ulaştığı günden beri deniyorum ve artık fikir sahibi oldum, yorumlayabilirim.




Benim cildimde leke problemi yok biliyorsunuz ama dönem dönem varla yok arası pigmentasyon sıkıntıları çekmiyor değilim. Renk tonu eşitsizliği benimde sinirimi bozuyor. Kullanmaya başladığım günden beri renk tonunun eşitlendiğini ve cildimi daha aydınlık olduğunu farkettim.
Ürünün özellikleri arasında şöyle bir cümle var;
* HC Pigment – Control Leke Kremi’nin ten rengi eşitsizliklerinin neden olduğu görünüme yönelik kozmetik etkisi, Rumeks, Yeniden Diriliş Bitkisi, Belides ve C vitamini gibi bir çok bitkisel veya doğal saf bileşene dayalıdır.
Harika değil mi? 
Yoğun parfümlü bir kokusu yok, bu en sevdiğim özelliklerinden. Yapısı oldukça güzel cilt anında kabul ediyor kremi. Makyaj altına da harika bir nemlendirici oluyor.  



Günümüzde güven duyup bir markayı alıp kullanmak hele de söz konusu cilt kremi olunca, oldukca riskli bir iş biliyorsunuz. İyi bir markayı bulup, kullanmak tabiri caizse “nur nimet”.
Ben de uzun zamandır hiçbir kreme bu denli güvenmemiştim, kendisi bundan sonra daimi yol arkadaşım olacak. Şiddetle tavsiye ediyorum.



Ürünün satın alma linkini aşağıya bırakıyorum ve bir sonra ki yazı da görüşmek üzere diyip izninizi istiyorum. 

Hoşcakalın.



1 yorum:

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba. İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yap...