21 Mayıs 2019 Salı

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba.

İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yapayım. :)

23 Nisan’da çok sevdiğim ve yaptığı işleri kendime örnek aldığım sevgili Lerzan ablacağımın ( @lerzankrbyr ) geleneksel 23 Nisan kutlamasının 5'incisine davetliydim. Ben daha öncekilerde yoktum, ama eski blog yazılarından ve arşivdeki fotoğraflarından görmüştüm. Her yıl bir önceki yıla göre daha güzel ve daha özel bir etkinlik yapmış Lerzan abla. O sebeple bu etkinliğe beni de davet ettiği için sonsuz minnettarım.



Niğde şehir merkezinde, Henry Jones Cafe’de gerçekleşti bu güzel etkinlik . Cafe’nin dekoru, leziz yemekleri, güler güzlü harika çalışanları ile inanılmaz keyifli vakit geçirdik.



Farklı şehirlerden toplamda 12 blogger’dık. Hepsi birbirinden profesyonel, dünya tatlısı bloggerlar. Birlikte inanılmaz kaliteli zaman geçirdik.



Etkinliğin ana başlığını gururla belirtmek istiyorum “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı”
Sevgili Lerzan ablacım bize hem güzel kaliteli bir gün yaşattı hemde Atamızı saygı, sevgi ve minnetle anmamızı sağladı.
Bu muhteşem etkinlik, saygı duruşu ve istiklal marşımız ile başladı.

Çok ama çok mutlu ayrıldığım bir etkinlik oldu. Böylece Niğde'yi de görmüş oldum tabi. :)

Her bir detayı ince ince düşünüp bizler için en özel ve en güzel markaları bir araya getiren, bu muhteşem event’in ev sahibi olan @lerzankrbyr başta olmak üzere;
@highgenic
@modelkadinkoop
@ashley_joy
@chocopieturkiye
@nevacolor
@lilakozmetikistanbul
@bebaklaboratories
@otacibitkisel
@kertilcam
@catalynlaboratories
@dermokiltr
@medikoz
@naturmaxturkiye
@1453osmanlicom
@bulgurkraker
@balsarwax
@edataspinartr
@edataspinarofficial
@rocs_turkiye
@hccare
@sobrazonline
@elidorturkey
@hataystore
@tr.markazen
@dianamonroemakeup
@nayscollectionn
@bilesim_kimya
@golonyacologne
@peloidpelomin
@kozmetra
@cevizlibahar
@dussilturkiye
@honeystixturkiye
@revoxlaboratories
@kucukmucizedukkanii
@fiolasofficial
@gabrini @gabrini_mesut
@sukran_uysal_photograph
ve bizi muhteşem ağırlayan @henryjonescoffee_nigde’ye sonsuz teşekkürler 🙏🏻💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba. İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yap...