8 Mayıs 2019 Çarşamba

Kozmetra Mineralli 50 SPF Güneş Kremi


Hello!
Hazır yaz kapımıza dayanmışken güneş kremi önerisi ile geliyim dedim. Kozmetra markası #Lerzankarandanli23nisan5yasinda etkinliğimizin sponsoruydu. Etkinlik gününden beri düzenli olarak Kozmetra’nın güneş kremini kullanıyorum.

Kozmetra markası zaten oldukca sevilen ve içeriği harika bir marka. Diğer ürünleride oldukca güzel. Ama konumuza dönecek olursak biraz incelemeye alalım güneş kremini.



Kozmetra Mineralli SPF 50 güneş kremi;
  • Yüksek derecede UVA ve UVB koruması sağlar.
  • Anti-aging ve antioksidan özellikleri mevcuttur.
  • Güneşin sebep olacağı kırışıklıklara, kızarıklara ve döküntülere karşı etkili koruma sağlar.
  • Cildi yeniden onarma özelliğine sahiptir.
  • Pigmentasyonun önlenmesinde yardımcıdır.
  • Nemlendirici özelliği yüksektir yağsız bir formüle sahiptir.
  • E vitamini içermeyen Panthenollü ve mineralli özel formülü sayesinde lazer vb uygulamalar sonrasında rahatlıkla kullanabilirsiniz.
  • İçerdiği zengin mineraller ve C Vitamini sayesinde cildin ihtiyacı olan bakımı sağlar, cildinizin güneşten sağlıklı bir şekilde korunmasında etkilidir.
  • Yüz bölgesi ve tüm vücut bölgelerine uygulanabilir.




Kullanım Şekli: Standart olarak günde 1 Kez uygulanması yeterli olacaktır.




Gelelim benim yorumlarıma, benim için güneş kreminin en önemli özelliklerinden birisi sürüldüğünde cildimle çabuk birleşmesi ve beyaz beyaz leke bırakmaması. Kozmetra güneş kremi cildime anında nüfus etti ve asla beyaz leke yapmadı. Çoğu güneş kremine göre kokusu hafif ve rahatsız edici değil. Makyaj altınada oldukca rahat kullanılabiliyor.
Özetlemem gerekirse ben oldukca beğendim. Alın / aldırın derim.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere.. (:


4 yorum:

  1. baz olarak da çok işe yarıyor. Ben de çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Markanın leke giderici kremini kullanmıştım daha önce ve çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın : <a href="https://uzmantavsiyesi.net/en-iyi-gunes-kremi-tavsiye/</a>

    YanıtlaSil

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba. İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yap...