18 Şubat 2019 Pazartesi

17 Şubat #instabloggerlartoplanıyor Etkinliği

Hellooo!

Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Yoğunluktan maalesef ki bloğa yazı yükleyemiyordum ama arada ki farkı kapatacağız söz veriyorum. :)

Dün sevgili arkadaşım @blogyorumcu kullanıcı adıyla Nurbanu'nun daveti olan #İnstaBloggerlarToplanıyor lansmanındaydık.

O kadar güzel ve keyifli geçti ki bir kere daha iyi ki blogger olmuşum iyi ki böyle güzel insanlarla tanışma fırsatı bulmuşum dedim.

İlk olarak etkinlikte bize ev sahipliği yapan Mersin 1453 Ottoman'a sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum. İkramları olsun, nezaketleri, misafirperverlikleri olsun her şey tek kelime ile harikaydı.







O kadar güzel markalar sponsor olmuş ve hediyeler yollamıştı ki her şey muhteşemdi. 




Biraz da sponsorlarımıza bakalım :)

@1453ottoman.mersin
@1453osmanlicom
@nevacolor
@yvesrocherturkiye
@dogalambarcom
@karemisatolyesi
@sirazu.com.tr
@perim.natural
@highgenic
@rocs_turkiye
@sedef.eyla.orgu
@otacibitkisel
@Farmasi_esintisi
@bufarmasisenin
@Splatturkiye
@yuncualimagazalari
@dermokiltr
@fotobaski
@prozincturkiye
@Dianamonroe
@kozmetra
@revoxlaboratories
@mersinhenna
@tuzotcesni
@kuaforsuzan
@mersindogumfotograf
@dermaderm_kozmetiktr
@misiptr
@thinkforfun
@miyubaseker
@oriflame_._turkiye


Gelen tüm ürünleri teker teker deneyimleyip zaman içinde sizlerle paylaşacağım.

Bir sonra ki postta görüşmek üzere, hoşcakalın. :)

2 yorum:

  1. tanıştığıma çok mutlu oldum. Keyifli bir etkinlik oldu
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. A-Z: YouTube videos | VideoDl
    Youtube videos are the way to watch movies. In this example, a couple of people have youtube to mp4 been posting videos to YouTube. "I watched YouTube videos on my television and I'm

    YanıtlaSil

#lerzankaradanli23nisan5yasinda

Herkese merhaba. İnstagram da gün aşırı aktif olabiliyorum ama burayı biraz boşladığımın farkındayım. Dedim kiii, güzel bir geri dönüş yap...